Ja minähän olin unohtanut täysin, että olin lupautunut  reissun jälkeisenä maanantaina  esittelemään Kennelpiirin järjestämälle nuorisoleirille hakua.  Onneksi ma oli vapaapäivä joten sain sentään nukutua pitkään. Leirillä oli 33 lasta ja nuorta. Mua aluksi vähän hirvitti, että mitä siitä tulee, kun  sellanen kööri on mukana, eivätkä varmaan ole ihan hiljasimmasta päästä, mutta mitään ongelmia ei ollut. TEhtiin ekana esineruutu, josta käytiin noukkimassa 2 esinettä. Koira työskenteli iloisesti ( oli varmaan kivaa tehdä tylsän reissun jälkeen jotain KIIIVAA) tokan esineen jälkeen jouduin vähän hihkasemaan koiralle, koska  ei meinannut mua enää löytää muiden seasta.
Hakualueena oli alo-alue. Rommille mentiin piiloon etukulmaan, kiven taakse (noin. 35m) ja takakulmaan.  Osa lapsukaisista tahtoi mennä piiloon, joten kahdells viimeisellä piilolla oli  2 maalia per piilo. Loput 31 leiriläisistä sitten taas seurasi meitä keskilinjalla ja etureunassa. Kaikki ilmasut irtoamisineen sujuivat hyvin: Rommi ei ottanut minkäänlaista painetta metsässä olevien ihmisten määrästä, eikä sitä myöskään ihmetyttänyt, vaikka piilossa oli useampi ihminen. Näytöille mentäessä mukaan lähti myös melkonen kööri porukkaa, sekään ei haitannut koirulaista. Olin tosi tyytyväinen, että koiraa ei häirinnyt millään tavalla ihmispaljous.