Koirulaisten kanssa ollaan touhuiltu kaikkea pientä. Käyty etsintätreeneissä ja Sodan kanssa sosiaalistumassa. Ja sunnuntaisin pallohallilla penturyhmässä. Rommi alkaa selkeesti jo suorastaan tykätä pikkukoirasta, vaikka toki aina välillä muistuttaa, jos villiyskohtaukset ovat liian riehakkaita.
Pikkuemäntä on reipas kuin mikä ja vähän liiankin; meillä ei siis toistaiseksi enää liikuta vapaana kuin metsissä ja ym. paikoissa. Tytteli on muutaman kerran ottanut pitkät nostaessani sen "vaan pissille". Viimeisin niitti oli parin päivän takainen aamupisu, jonka jälkeen, ennen kuin ehdin sanoa kissaakaan tyttö hipsutteli pitkin naapureiden sisäpihoja aina naapuririvitalojen päähän. Siellä oli pari kiinteistöfirman poikaa haravoimassa lehtiä ja Soda oli sitä mieltä, että ne oli siellä  heiluttelemassa haravoita, sitä varten että pikkuneiti vois jahdata niitä. Siinä se vielä jallitti mua, tyyliin "etpä saakaan kiinni ja nää pojat on mun uusia kavereita." Onneks nää  olikin mun  kavereita ja nappas likan kiinni ja mä suurin piirtein yökkäri päällä kannoin pikkupossun kotiin.  Vitsi, että savut nousi korvista siinä kohtaa.  Niin ja mikä jännää, esim. metsässä mitään tällasta ongelmaa ei ole; tyttöä pääsee harvoin edes piiloon, kun se seuraa hyvin, missä liikutaan.  Muutaman kerran olen päässyt sen "eksyttämään" ja toki sille on tullut jo vähän hätä, että minne se mamma katos.
Tää pikkutäti on kyllä välillä muutenkin melko touhukas.Tänä aamuna mua odotti taas hyvin sodamainen aamu. Heräsin ihmeelliseen metallinrouskeeseen toisin sanoen siihen, että pikkulikka harjoitteli omatoimisesti metallinoudon pitoa. (äänen perusteella, suuotteessa on vielä hiomista) Eikä aamu ollut sujunut tytöllä pelkästään  tokon voittajaluokan liikkeiden harjottelemisella, myös hakua,esineruutuetsintää ja tottista oli treenailtu välineistä päätellen: tuulikaapista oli raahattu esiruutuesinepussi, kaapista kiintorulla ja lipaston päältä metallinen koulutuskaulain. Niin ja jossain välissä oli myös inventoitu vaatekaapin sisältöä ja ulkoistettu Sodan mielestä tarpeettomat: musta miesten kenkä ja puoliksi järsitty vyö olivat mun tyynyllä unileluina. 
Mulla taitaa olla kotona kasvamassa aikamoinen himoharrastaja ja siivooja :)